.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسايي علت اختلاف جبهه پايداري و 8+7 را گفت

حجت‌الاسلام حميد رسايي ‌ گفت: شرايط جبهه پايداري همان شرايط سلبي و ايجابي است که بايد با هم محقق شود.

وي در توضيح شرايط سلبي و ايجابي جبهه پايداري گفت: شرايط ايجابي يعني اضافه شدن دو نفر به ترکيب گروه 8+7 که اين موضوع به جبهه پايداري اعلام شد، اما تحقق شرايط ايجابي به تنهايي وحدت بدنه اصولگرايي را به دنبال نخواهد داشت، بلکه تحقق شرايط سلبي هم لازم است و حتي ما آن را مهم‌تر مي‌دانيم و اين يعني ما سهم خواه نيستيم بلکه اصولي داريم که برايمان مهم است.

رسايي در توضيح شرايط سلبي گفت: شرايط سلبي مااين است که معتقديم برخي دوستان اصولگرا به دليل عملکردشان در دوره‌ي فتنه 88 با توجه به تاکيد آيت الله مهدوي مبني بر راه نيافتن مردودين و ساکتين در ترکيب اصلي، شايستگي حضور در ترکيب 8+7 را ندارند و اين حضور به مفهوم به وحدت نرسيدن بدنه‌ي جريان اصولگرايي است.

سخنگوي فراکسيون انقلاب اسلامي گفت: آنچه براي ما اصل است رسيدن به گفتمان واحد اصولگرايي است و آنچه براي دوستان ما در 8+7 اصل است ليست واحد است. ما معتقديم اگر گفتمان واحد نباشد حتي اگر به ليست واحد هم برسيم باز در انتخابات شکست خورده‌ايم چون بدنه اصولگرايان در فتنه 88 ديدند که برخي به نام اصولگرا از فتنه حمايت کردند و به همان بدنه‌اي که در حال مقابله با فتنه بود، حمله مي‌کردند.

اين عضو جبهه پايداري تاکيد کرد: فکر نمي‌کنم اختلاف نظر ما با 8+7 تا پايان ادامه يابد. تصور مي کنم اين اختلاف نظر به انشقاق ختم نخواهد شد بلکه موضوع حل مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.